OM OSS

Bergen Bibelskole er en ettårig disippeltrening som utruster kristne til tjeneste for Gud i eget liv, familien, menigheten og samfunnet. Gjennom undervisning, coaching og praksisturer vil vi gi deg et solid fundament som du kan bygge videre på.

Hvem er vi?

Bergen Bibelskole ligger i Bergen og er drevet av Kristent Nettverk i tett samarbeid med menigheten Kristent Fellesskap Bergen. Skolen ledes av rektor Runar Gjertsen, som sammen med staben står for det daglige arbeidet. Mange av de faste lærerne du møter ved Bergen Bibelskole arbeider sammen i Kristent Nettverk, i tillegg har vi gjestelærere fra hele verden.

Bakgrunn og historie

Bergen Bibelskole ble startet i 1990 med Noralv Askeland og Erling Thu som initiativtagere. Ønsket var å utruste kristne ledere og menighetsarbeidere. Selv om mye på skolen har forandret seg siden 1990, drives skolen fremdeles etter de samme målene: Å utruste mennesker til tjeneste for Gud i eget liv og familie, i menigheter og i samfunnet for øvrig. Verden blir ikke den samme!

TILBAKE TIL HOVEDSIDEN

Bergen Bibelskole er en investering for resten av livet. Hvor du blir trygg i troen og lærer Jesus å kjenne

Gjennom solid undervisning og variert praksis tror vi du vil bygge et fundament å stå på for resten av livet, uansett hva som venter. Gjennom samtale, veiledning, turer og tid i bønn & lovsang vil du oppdage retning for årene som kommer.

SØK NÅ!

SØK NÅ!